bäste sprättaren

yes, nu var det dags för lunch, min mage kurrar alltid, eller nja nästan alltid =) fast mest efter godis.
Jag förstår verkligen inte varför allt som är gott är onyttigt, är inte det ganska dumt? Det tycker jag, jag älskar gotte =)
Ikväll händer inte mycket, det är vår träningsdag får väl se om man kommer iväg, har fortfarande lite träningsverk från i tisdags =P

Jag har slarvat bort vår bäste sprättare, den är helt väck, jag fattar inte hur jag har lyckats men någonstans måste den vara, om ingen har snott den vill säga, jag tror att någon har snott den, för inte kan väl jag ha slarvat bort den? Nej det låter konstigt! Någon har snott den!!!


so long


Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

tack! =) Jag hoppas det går bra iallafall, hellre mcdonalds än städning=)

2009-04-16 @ 14:54:43
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

i know, men bilderna är inte redigerade ännu så det blir bättre sedan när dom används till det domn ska:)

2009-04-17 @ 12:00:50
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0