Lika kall som en..

..kinesisk nakenhund under istiden.
Ja det kan man verklgen säga, efter minglet hos helena som för övrigt var kanon, supergod mat och trevliga människor, så fick jag skjuts att kinapuffen till stationen där jag var nästan helt hundra på att tåget gick 23.15 men sååå fel jag hade det gick bara 47. Yes har alltid velat testa stå ute i kylan i 50 minuter men strumpbyxor, ballerina skor, klänning och kort jacka. Det var KALLT!!!! Robin kunde inte hämta mig, han och hans kusin hade fullt upp med att spela poker. tack för den.

Nu skall jag ta en stekhet dusch olch kurra ihop mig i sängen...
Förresten jag tycker att jag är värd en present, tycker ingen annan det??? jag vill ha en present !!!! =)
Så som jag har slitit denna veckan så borde jag få en. Jag har iaf gett mig själv en present idag, världens finaste armband. I'm in löööööööv <3

Natti natti

Kommentarer
Postat av: caroline

stackars sötnos.. varför ringde du inte mig. JAg körde ju.. jaja.. hoppas ni får det bra på jobbet idag. bossa över dom. det fixar du =) kössar

2009-04-25 @ 07:33:37
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0