lill lördag =)

Idag är det onsdag, alltså lillördag =) sista dagen jag jobbar denna veckan ska bli skönt, jag har till och med turen att dela den med natta också, kan det bli bättre? Skulle inte tro det :P hihi

Såg att hugo blev den rätte för rosing. Jag har själv inte kollat på programmet mer än första avsnitten.
Men frågar är, hur kan man välja en "man" ( kan man kalla honom för man???) som bara är fyra år äldre än sin dotter?
Nae jag tror inte att han e sugen på rosing utan henns tösa bit kanske, vad tror ni?

Nu e det lunch som, vankas, revbenspjäll, keso och avokado =) MUMS

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: ja ush var super ledsen , men tur nu att jag inte är det lika mycket han är i marsvinshimelen å ahr det säkert bra:D

2009-04-01 @ 13:52:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Navii

Fin blogg :)



Trevlig kväll!



// Navii

2009-04-01 @ 20:07:29
URL: http://navii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0