nani

dagen idag blev inte riktigt som planerat, i morse ringde daniel och ville gå på promenad med oss sagt och gjort blev det en prommis på en timme, då var kl redan halv ett, jag pysslade lite här hemma och r gick till arbetsförmedlingen.

Vid tre ringer min kära syster och frågar om jag skall med hem till henne (hon var på väg hem från skolan i borås) javisst sa jag och slängde på min skorna, Väl hemma hos henne kom min andra syster petra för att dom skulle prova tärnklänningarna som dom hade fått hem, superfina blev dem. =)

Och efter syster skulle jag träna kl 18.30 med robins bror daniel, det var kul att ha lite sällskap idag =) vi körde cirkelgym i 45 min och sen spinning i 45, så nu är man helt slut.
Skall bli kul och höra hur han mår imorgon hahahahaha skade glad som jag e =)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0