påskafton

vi ska ätat grillat idag mums!!! robin har fult upp med att grilla steken ute på balkongen, jag skulle fixa potatisgratängen mumma mumma mumma,

måste bara säga det var nog min värsta dag idag på jobbet, så fruktansvärt tråkigt, absolut inget folk, jag och carro har typ stått och stirrat på varandra hela dagen, nej vi gjorde iofs om skylten så det slipper vi göra på onsdag men ändå seeeeg dag..

igår var det super trevligt, vi satt och spela spel, drack och tjöta kvalitetstid med svärfamiljen =) dom e goa, jag e glad att jag har fått en så bra extrafamilj =)

nu e det maaaaat

Kommentarer
Postat av: veronika

vi hade heller inget folk idag... vi stod mest och tjötade... vi var tre st idag... det är vi aldrig. kram kram

2009-04-11 @ 20:32:53
URL: http://veda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0