söndag

det har inte blivit mycket utav uppdatering,
Igår efter jobbet blev det grillning i systers stuga med systrar, peter, robin och daniel. Det vart mysigt satt ute fastän det var lite kallt, men så skönt att känna att snart är sommaren här =)
Idag vart vädret sämre grå mulet och jobb, mycket folk idag. När solen är framme går verkligen folk i ide från köpcentrum.
När jag kom hem från jobbet fick det bli en joggingrunda, jag kände mig så irriterad så jag var tvugnen att avreagera mig lite ;) Sitter här på nätet och kollar inbjudningskort, hittat en jättebra sida med massa fina alternativ. Måste beställa detta denna veckan (verre, jag skiter nog i dig. <3)
Nu skall vi ut på en långpromenad med nino, trevligt att gå när det fortfarande är lite ljust ute...

Sen blir det sängen, Natti.
Jag kan fortfarande inte släppa att jag har tappat bort bäste sprättaren :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0