Vad är skit snack egentligen?

Jag har haft en lång och seg dag idag, jag skulle börjat vid elva men fick dra till jobbet redan kvart över nio, en var sjuk så så fick det bli! Efter jobbet bar det av till Fidde och Cissi för han fyllde år, där serverades det god sallad med paj, och supergoda efterätter, tårta, kakor och ännu mer kakor =)

Jag har faktiskt funderat lite. Inte dåligt va, att mitt lilla hjärnkontor klurar på saker.
Jag har funderat på skit snack. Jag är en riktigt skvallertacka, jag älskar skvaller.
Men när man kommer till skitsnack så undrar jag egentligen vad det är?!
Man kan ju prata om folk om saker som är sanna, eller hur? då kallar vissa det för skit snack, varför det undrar jag då?

tänk såhär:
Pelle har köpt ett hus och lisa är avundsjuk på honom, då säger lisa det till mig och jag kanske säger det till pelle, varför blir det då skit snack? Jag har ju bara talat sanning, eller hur? vad klassar man som skit snack och vad är det?

Jag kanske kan tycka att någon av mina systrar är konstiga ibland och säger jag då det till robin snackar jag skit då?

ne, nu blir det för mycket tänk för min del.
Imorgon skall jag hämta ut mitt nya läppbalsam, som skall föstora läpparna under 5 timmar, skall bli intressant att se resultatet!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: erica

sådant är lite intressant att fundera över faktiskt, vad som egentligen är skitsnack :)

2009-04-06 @ 23:06:43
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ha en bra vecka

2009-04-07 @ 00:12:26
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: Jennie

Vad är det för läppbalsam som förstorar läpparna? berätta för det låter häftigt =)



ha en bra dag :)

2009-04-07 @ 08:41:44
URL: http://diorderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0