vardags alkolister

äntligen fredag =) weho ledig helg och det skall bli så mysigt, jag har verkligen längtat och jag känner att jag förtjänar lite ledighet, verkligen!

Hade precis en kund som det stank sprit om, ush då mår jag verkligen dåligt, mår som så dåligt att dom måste ta till spriten det första man gör på morgonen? en öl på en onsdagskväll till maten eller så, det kan jag köpa men vafan kl tolv på en fredag, eller vilken dag som helst det är inte ok. Varför går man ens till affären om man har druckit? tycker inte folk att det är pinsamt? jag hade iaf skämts, och det är inte ofta jag tycker att saker är pinsamma men detta skulle jag aldrig göra.

Ikväll vill jag bara mysa med mannen, kanske spela lite kort på balkongen och softa. Jag är sugen på vattenpipa, vi skulle tagit fram den i onsdags men det blev inget med det. Får väl hålla tummarna för ikväll =)

so long my friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0