Blandat

här kommer lite gamla bilder från skara sommarland. Som sagt inte tömt kameran =)

jag och sötsyster =)

vi spelade minigolf, robin ser dock inte så road ut :P

syster + man

tältmys =)

robins grattis frukost

Efter skara blev det en tripp till lysekil för att fira mammas födelsedag, men dte ösregna så vi åkte hem.

Nino skull med, han älskar åka bil =)

systers och man gillade också bilturen.

När robin hade svensexa så hade jag filmmys med mamma och syster, då såg det ut såhär.

vi var tvunga att dela upp godiset, det är skitfarligt om någon får en bit mer.

detta tyckte dom var bra, annars hade jag nog ätit mest.

denna helgen bjöd på middag + bio med syster & man

jag var glad för jag skulle få mat =)

Jag och min blivande <3

vi försöker se coola ut, jag lyckas nästan hahaha

killarna diggar i alla fall gay posern

 igår hade vi Spel och matkväll med matte och becca

jag var inte så inne i spelet

man kan tro att robin skrev manuset till filmen på tv. (läs texten)

matte verkade nöjd med sina ord

becca ville pussas matte verkad dock inte så sugen


ja detta var väl allt för denna gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0