det tar sig.

Jag börjar snart bli brun men bara snart ge mig lite tid och sol till bara så skall jag nog se till att inte flyta ihop med min klänning på lördag =)
Idag har vi bara slappat i solen ute hos mamma. Gott och bara va ibland. Sedan åkte vi hem för att få i oss lite mat och invänta kvällsbesök. Då kom syster och peter, självklart var båda små lillskitarna med (hundarna). Robin och peter mumsade på glass med björnbär plockade ur trädgården medans jag och vera var så duktiga och tittade på. kredd till oss!! Imorgon är dte dags att göra naglar och sedan träffa prästen. Spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh så spännande !! =D

du kommer bli så fin ^^ vart bär smekmånaden iväg? blir den direkt efter bröllopet? =D

2009-08-20 @ 22:59:44
Postat av: Alex

haha ps. lilla alex

2009-08-20 @ 23:00:51
Postat av: miss lin

tack snälla du =) det blir grekland på måndag =)

2009-08-21 @ 11:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0