monster

idag har vi städat, gud så fint, jag får ju finbesök både idag och imorgon =) Har sovit skit in att, drömt massa konstiga saker. Robin hade sex med min lillasyster i bilen när jag och Daniel sitter bredvid (daniel är robins bror och min lillasysters kille). Det är helt sjukt vad man kan drömma för skit haha
Nu dansar vi runt har med ansiktsmasker till black eyed peas nya låt boom boom pow.
Såhär söta är vi:


Robin nöjde sig inte med vår monster bild så han ville även posa lite:


kanske bloggar senare ikväll vi får se, skall hämta blommor  och kläder till killarna idag =)

Kommentarer
Postat av: Svärmot

Världens sötase brudpar...!

2009-08-21 @ 12:36:01
Postat av: Anonym

hahahah.. fan va söta ni är.. du är för jävla go Robin. Vi ses i morgon bitti Carro =)

2009-08-21 @ 16:54:27
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Jannie

Satan va sexig din man e!!! O du är söt som socker min lilla sockerbit! Hoppas ni får världens mest fantastiska dag imorgon!

Kramar i massor

2009-08-21 @ 17:35:19
Postat av: miss lin

jag vet tjejer varför tror ni annars att jag valde honom av alla män =)

2009-08-21 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0