SEMESTER!!!!!

Fan vad gött säger jag bara =) äntloigen semster, jag som har jobbat och slitit hela sommaren.Nu äntligen är semestern här =) Lyckligast i hela världens nu typ =)

Efter dagens jobb kom mamma och pappa och hämtade mig, när vi kokm hem hade grillmästarn gjort mat. Efter dte var det dags för far min att jobba, han har fått skruva upp alla hyllar och fixat i alla fall en lampa, resten får vi ta en annan dag. men det känns otroligt skönt att sakerna har kommit på sin plats. Tack papi <3
Tänk om man inte hade haft en händig far som kan plugga, rätt skruvar mm.

Imorgon har vi inga planer än, vi får se. Jag hoppas på bra väder =)
Tänkte att jag skulle ta lite kort på vårt nya hem, kasnek imorgon, kanske någon annan dag. Men snart =)
Nu är det dags för att återgå till filmen på 6an!

Kommentarer
Postat av: carro

Jag önskar dig ne sjukt härlig semester gumman. HAr du pratat med sanna förresten? När ska vi vara hos er på LÖrdag? Jag kan görad in mammas frilla oom hon vill . Jag kan ju oxå sånt, med sannas hjälp =) hör av dig. Puss

2009-08-17 @ 14:06:29
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0