Stinas bikt

Imorse klickade jag mig in på storloggaren Stinas blogg. Igår eftermiddag hade hon en bikt mellan 15-20 skit bra tycker jag i alla fall. Jag kunde inte låta bli att läsa kommentarerna, plötsligt inser man att ens "problem" är en piss i nilen. i alla fall ca 60% av alla bikter handlade om otrohet, alla dessa tjejer och killar var så otroligt ledsna för att de hade vart otrogna. Man kankse borde tänka efter innan i så fall, kan jag tycka. Resten av bikterna handlade om ätstörningar och misshandel.
Tänkt vad alla dessa skönhetsideal kan sätta snurr i huvudet på alla unga tjejer. Skit samma om man är smal eller tjock bara man trivs med sig själv! Allting handlar inte om utsidan, vakna och se till den ni är istället.

Min bikt är i all fall att jag är skit rädd för döden.
Redan sen liten har jag vart jätte rädd för att dö, då brukade min pappa förklara för mig att alla måste dö någon gång för tänk om det gick runt jäääääätte gamla gubbar med 5 meter skägg, det skulle ju inte gå. Liten och dum som jag var räckte det med den förklaringen, sen kunde jag sova gott. Ibalnd när jag skall somna idag vänder det sig i hela kroppen på mig, ibland dyker bara tanken på att vara död upp, jag kan inte hjälpa det. jag får ångest i hela kroppen och kan inte somna. ibland ligger jag till och med och gråter. Tanken på att jag inte kommer få leva mer ger mig panik. tänk om jag inte hinner göra allt jag vill, tänk om jag aldrig får träffa min familj igen? Jag vill inte vara en ensam själ som svävar runt i rymden, för det är så jag ser den, döden. Jag tror inte på en himmel där jag kommer att få återse alla nära. nej rymden är det för min del. Ett stort svart intet.

Nej fy nu får jag typ panik igen, kankse bättre att återgå till min macka och glada miner!
ikväll är det kräftskiva, där finns i alla fall min familj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du tror på det stora och svarta.. så kommer du bli en vampyr, som edward =) det skulle passa dig darling! saknar dig. ses snart. ring om det är något med bröllopet. jag vill hjälpa det vet du. massa kramar.

2009-08-01 @ 19:36:18
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Anonym

om du tror på det stora och svarta.. så kommer du bli en vampyr, som edward =) det skulle passa dig darling! saknar dig. ses snart. ring om det är något med bröllopet. jag vill hjälpa det vet du. massa kramar.

2009-08-01 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0