tackar =)

tack så mycket för att ni röstade jag har nog besämt mig för ettan, men det återstår ju några dagr så jag hinner kanske ändra mig haha velmaja =)
Idag är det såå super lugnt på jobbet, men inte så konstigt med tanke på vädret, jag hade inte heller gått i affärer när solen skiner som den gör =) men då hinner man ju med en massa annat som inte har hunnits med innan.
Idag fick jag lunch besök av syster och hennes hundar, dom har döpt lilleman till brorsan så sött, stefan & brorson.

Robins söta lillebror hjälpte oss med bill till bröllopet igår så det blir en svart cadillac =) Me like!!
I tisdags fick ju vi fixat blommorna med, mina systrar kommer ändå ha de coolaste blommorna, Allium blomma.


Fast bara en "boll", kommer bli super!

ne nu skall jag ut i butiken och pilla lite till, sen hoppas vi på att eftermiddagen går fort.  Jag vill hem, hihi

Kommentarer
Postat av: veronika

han stavas Brorsan!

2009-08-07 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0