tiden

tiden närmar sig, det har gått så fruktansvärt fort, det är lixom ett år sedan som vi bestämde att vi skulle gifta oss. Nu är det bara lite småfix kvar, idag har jag inhandlat små lila chokladpraliner att ha i mina små söta present strutar. Men massa tankar kommer upp, vi skall ju bara ha middag för närmaste familjen, men fastrar mm är bjudna till kyrkan, skall man då bjuda på bubbel på utsidan eller gör man inte det? Ja som sagt små plock som vi själva bestämmer över.

nej man skulle kanske gå ut och jobba lite igen, jag hade egentligen planerat att jag skulle äta lunchen ute i solen men ikke, jag får väl ligga med folie nästa vecka eller nått sånt. haha Blekfis :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Ida heter jag och är image konsult/stylist och make up artist. Såg dig på bröllopstorget, tänkte bara höra om du är intresserad av hår och make up på ditt bröllop? om du inte redan fixat detta :) Mvh Ida

2009-08-13 @ 21:49:30
Postat av: Ida

Hejsan! Ida heter jag och är image konsult/stylist och make up artist. Såg dig på bröllopstorget, tänkte bara höra om du är intresserad av hår och make up på ditt bröllop? om du inte redan fixat detta :) Mvh Ida

2009-08-13 @ 21:49:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0