Vår Dag =)

nu är jag fru, fru Daun =)
Dagen igår vart toppen, helt underbar!! Imorgom bitti åker vi till grekland i 14 dagar, skopelos och skiathos står på listan (mamma mia öarna)
jag har bara fått lite pics av min kära syster. Så se och njut =)


Mitt fina hår som fröken Sanna fixade

Jag var tvungen att "sexa" mig haha

Jag posar i trädgården


Min finaste, snyggaste MAN!! Lycklig är förnamnet!

Tärna och bestman

Alla fina <3

Glada, snyggt att min klänning har glidit upp under hakan typ haha. Men som sagt jag är inte den som är den så jag bjuder på det haha

Jag är i alla fall lycklig som har dig Robin och det är det viktigaste, Du & Jag Pettson <3
Mer gott kommer men som sagt det får ni vänta på =) Tack alla för alla fina presenter och lyckoönskningar =)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Grattis!!! :)

Hoppas ni hade en underbar dag!

Kram Gabriella

2009-08-23 @ 22:05:01
Postat av: Jeanette

gud vad fina ni var..:)

Grattis grattis till er i efterskott..:)

2009-10-07 @ 11:51:52
URL: http://jeanettemm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0