en eldstad

hmm jag borde egentligen sova nu, jag behöver sömn.
Idag har jag och Carro jobbat som attans och gjort fint i butiken, efter jobbet unnade jag mig en fika med lilla barkstrand, mysigt att få tjöta av sig all skit man samlar på sig haha. jag fick en mysig överraskning på lunchen idag, en man som kom med sushi, det är vad jag kallar special delivery =)

Vi har köpt en såndär fake eldstad som amn kan ha på väggen, man behöver alltså ingen skortsten. nu när jag sitter här i soffan och haft läst manualen eller vad man nu kallar det så står det att man inte kan sätta upp den på träväggar, men hallå? alla har ju trä väggar, eller a gips i alla fall. man har ju inte betong. Får höra med far min vad han säger. Jag vill ju ha den!! haha Min smarta man hade ju förstås börjat måla lite på manualen, men går den inte att sätta upp så vill jag ju inte ha den, så jag får väl se hur det blir med det nu då. jag säger baar ett ord MÄN. haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har betong väggar i lägenheten.. så det kan man vist ha =) Men i huset har vi trä väggar. Jag tror hus oftast har det! jaja lycka till. kramar

2009-12-03 @ 11:27:28
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0