it's freeezing cold

Fy fasen vad kallt det var imorse 7 minus, och det skall jag ut och gå i. fy faaan =P Synd att lilleman inte kan gå själv så jag kan kurra ner mig i sängen hihi. Idag är dte jobb som gäller, tio till åtta. Nice. Skall försöka övertala min kära kollega så att jag får sluta kl 18 imorgon det hade vart gött =) Men det ser inte så ljust ut =( haha

Mannen verkar i alla fall må bättre idag så det känns bra det. Jag är ledig flera dagar i rad nyårs veckan så då skall vi förmodligen hälsa på ninos uppfödare som har fått valpar. tre veckor är dom då =) Vi skall inte ha någon mer har vi sagt, men jag viiiiiiiiill =P


Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid

vad är det för ras? :)

2009-12-31 @ 21:00:11
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0