Jag har nog vart snäll i år...

Imorse när jag åkte till jobbet sprang en söt hund över motorvägen och börjafe sedan springa runt i den där gräsfilen som delar av vägen i motsatt riktning. Jag fick då panik och ringde både Robin och mamam för att försöka få tag på ett nummer till någon slags väginformation. Ni vet så dom sänder ut det på radion, men ingen av oss visste vart man kunde ringa. Vart ringer man? Hoppas att den lilla hunden klarade sig annars är det mitt fel =(

Jag har fått paket idag med =) Eller a inte riktgit paket, jag har fått en godispåse av en kund idag, en god jul påse =) så sött =) Nu skall jag nog pynta granen, jag tog upp den i fredags men jag har inte pyntat den än =(
Sen blir det paradise =) wohooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0