nu är julen över

Julen var verkligen toppen i år, men tyvärr var min akmera borta så jag har inga bilder =( buhu...
Idag vart det jobb igen men man märker att folk har tröttnat på mellandagsrean. Det var såpass lugnt att jag kunde gå hem kvart över två, då kom R och hämtade mig, vi bytte storlek på mina tuffa pjuck som jag fick av svärmor i julklapp, efter det åkte vi in till göteborg, jag vill ha en skinnkjol men det finns ingen som jag vill ha, jag har sätt en för länge sedan och nu vill jag självklart ha den.
Syster fyller 25 i januari så hon skall ha partaj, det hade vart trevligt att ha kjolen då. hihi.

Nu har vi precis tryckt i oss sushi så det står en upp till halsen. Kvällen skall avnjutas i soffan till robinson med popcorn och godis. Hur var eran jul förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0