o neeeej

Nu har mannen där hemma blivit sjuk han kräktes vid frukosten idag och sedan när han var ute med Nino. Tänk om det är svinis? Vi som diskuterade svininfluensan igår, vaccinera eller inte. Ingen av oss vill. Eller vill och vill, jag vågar inte. Jag är rädd att jag skall bli sjuk av sprutan. R som precis har haft halsfluss också, vilken tur han är =( Jag mår också lite små illa men jag får tänka förbi det för jag kan inte bli sjuk nu.

Igår fick vi i alla fall köpt de sista klapparna så vi behöver inte oroa oss att det inte skall hinnas med om han blir sängliggande länge.

tack o hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 04:01:26
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0