saffran och lindex

Nu har jag slängt i min sparrissoppa till lunch, det är faktiskt gott =) Sen så har jag blivit vuxen idag, jag har lärt mig äta saffran, jag hatar saffran egentligen men carro har bakat supergoda lussebullar, dom godaste jag har ätit tror jag =)

Måste faktiskt ge lite kredd till Lindex, dom har verkligen rykt upp sig. Förtsagången jag ahndalde något som inte var underkläder därifårn var faktiskt i somras. Då blev det en söt kofta och nu i höst har jag köpt mig en blus därifrån också. Nu har jag hittat lite nya godingar som gärna skulle få flytta in hos mig.



fasen också jag kom på nu att jag skulle ju till rusta. Nu har jag suttit slut min tid av lunchen får ta den sedan eller imorgon =(


Kommentarer
Postat av: Zanna W

Men heej! allt bra?

va kul att du skriver gott om lindex...ja har ju börjat jobba där..ställföreträdande på butiken i Allum från och med januari!tjooohoo!!

så kom dit å handla av mig från och med nu då du;) och ja håller med dej,dom har ryckt upp sej rejält!

kram på dig

2009-12-09 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0