Sill a la Linna

Idag har jag hunnit med mycket hittills, julfrukost med jobbet, vi fick paket en söt tomte =) efter det handla mat till julafton, hem och packa upp, robin skar sig i fingret så jag fick leka doktor, hängt tvätt, tvättat, vilat och sist gjort min sill.

Sill a la Linna
10 st sillfilér
2 ägg
konserveringsmedel
rom
creme fraiche

nej jag skojja bara, det är busenkelt.

En burk skärgårdssill
1 avokado
1 rödlök (lagg i lagom mängd, inte hela)

Finhacka rödlöken och skär avokadon i bitar. Blanda i skärgårdssillen och lägg i en burk så den ser hemmagjord ut. Voila!!! Klart!! =)
Om ni skall bort på jul, kan det var uppskattat att få "hemmagjort". hihi




snön faller fortfarande här, så nu skall vi ut i skogen med lillskiten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0