Blixtrar och dunder

jag jobbar och sliter efter en hemsk natt, Ja hemsk är förnamnet.
Sovit som en kratta, vaknat av alla blixtar och åskan. Robin vart rädd och prata i sömnen: håll om mig jag är rädd. Du är bäst mm. gose tosen =)
Sen har jag sovit oroligt bara för att man tänker på lägenheten hela tiden, ja ingen sinnesro här inte!  =)

Jag har i alla fall ätit väldigt god lunch hemmagjorda taco-piroger, tacka gud för dom!
Ne nu ska jag kila runt och hitta en födelsedagspresnet till mor min som fyller år på söndag..

tack o hejj

Kommentarer
Postat av: carran

hej sötnos. Härligt att läsa att du har det bra där hemma. satsa på Vallda. Närmare mig =) jag saknar dig. När vi jobbar efter semestrar ska vi fan röja. hälsa bobban. Hur går det med planerna för bröllopet? pussar

2009-07-09 @ 17:07:39
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0