gamla människor

jag hade precis världens sötaste par inne hos mig, gubben skulle ha ett par jeans. dom var runt 70-75 kanske och hade träffats för ett år sedan. Jag tycker verkligen att dte är så gulligt att dom inte slutar leva bara för att dom blir änka. Dom önskade mig all lycka inför bröllopet och tänkte till och med komma till kyrkan om dom kom ihåg det haha sötisarna. När dom gick ut höll dom varandra i handen.

Jag älskar att se kära gamla par. =)
Jag hoppas att du och jag bobban också kommer hålla varandra i handen när vi är 70 =)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Det hoppas och tror jag verkligen att ni kommer att göra, ingen skulle bli gladare än jag!

Många kramar från din blivande Svärmor!

2009-07-08 @ 08:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0