förlåt mig för mina synder

hmm ja kanke att man kan tro att jag har gått och blivit troende och gud har förbjudit mig att vara vid datorn, hmm ja mycket möjligt. Eller nej det går ju inte att jag skulle bli troende, då måste man ju gå till kyrkan varje söndag. Jag kan ju bara varannan så jag får nog skippa hela skiten.. hihi

i fredags var jag ledig så vi kikade på bukett till mig men fasiken vad dyrt det är en som jag kollade på kostade 2500, VEM betalar det för att hålla i en timma typ nej nej. sen vart det mölndals dagen måns och caroline af ugglas, mysmys.
Igår spenderade vi kvällen med matte och becca, det var ett tag sen, åt lite mat och kollade på den otroligt bra matchen, ush så pinsamt!

Idag har jag jobbat och dagenb har faktiskt rusat förbi =) min finne på läppen är utbytt till ett kliande svidande rött märke, det gör jätte ont. känns som supernare typ..

Jag har tryckt i mig en hel ask läkerol idag, jag känner redan nu attr robin kommer somna med en gång han lägger sig, dessa gaser bedövar hjärncellerna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0