huvudvärk och svåra beslut

jag är nani och har jätte ont i huvudet, inte alls kul har verkligen haft ont hela dagen också. antar att det beror på att jag tänker mycket, det måste vara så =)

Mötet igår med hundarna gick bra men det var en konstig stämmning, vi ska ses igen och testa lite fler gånger. Det är ett väldigt svårt beslut, man undrar vad nino tänker och hur allt kommer gå, har vi tid och energi för två hundar mm. ja det är en sak att tänka på. Nicco var i alla fall mycket större än nino, säkert 10cm högre och lite biffigare, blå ögon och mer svart i pälsen. Vår nino ser ju ut som en liten pluttig söt docka =)

Vi har precis gått långprommis med robin mamma och sambo, jag tror att jag skall baka en kaka till robin nu, han är lite grinig så det kanske får honom på bättre humör =) Det är matrix på tv, ingen rolig film om jag får säga det, så jag kan lika gärna baka =)

natti natt



Kommentarer
Postat av: ekonomitjejen

kikar in



fin blogg och design framför allt



mvh www.kollpadinekonomi.blogg.se



bloggen med enkla spartips

2009-06-18 @ 22:54:32
URL: http://kollpadinekonomi.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Tittar in och önskar dig en underbar midsommar!

Kram!

2009-06-19 @ 06:25:33
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0