man dömmer utan att veta

Nu var det dags för lunch igen. självklart blev det min favvo macka från dahls idag. när jag stog där och väntade kom en gigantisk kvinna och beställde tre ljusa mackor (det var väldigt viktigt att dem var ljusa, sa hon) två coca cola och en irish cream coffe, jag vänder mig om och ser en till tjej som är lika stor och dem var ju i sällskap, mannen var liten och tunn.

Har ni tänkt på att man dömmer folk så fort, om kanske hade en sjukdom så att de var så feta, det aknske inte alls berodde på vad hon äter. men visst tänker man med en gång, det hade vart bättre med en mörk fralla kanske.
Jag såg en gång på insiders eller vad det heter, då klädde charlotta finkenberg ut sig till en väldigt överviktigt kvinna och satte sig och åt på mcdonalds. Alla som var i restaurangen stirrade på henne. hemskt.

nej tillbaka till mackan nu.
ha d gott

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

jag köpte min på shesshopping.com, och fick hem den redan efter 3 veckor =) det gick jättefort! Tror du hinner om du gifter dig i augusti.. =) kram

2009-06-11 @ 22:24:15
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: svenskläraren

dömer stavas med ett M... så det så! hälsningar svenskläraren

2009-06-11 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0