midsommar-helg

midsommar igår var verkligen trevligt, tråkigt bara att vissa inye kan sköta sig. Man skall väl ändå bete sig så som man vill att andra skall bete sig hemma hos en själv? jaja nog om det, jag var glad ändå =) regn som vanligt men vad begär man? Vi bor ju i sverige!

Idag har vi spenderat dagen hos mor o far, spelat lite golfbollar på ranchen, jag sög. jag har verkligen inget tålamod för  att bara slå lite bollar. nä action får det va!

Ikväll vart vi på liseberg med daniel och petra, hon vann stjärnvinst, jag trodde att det var jag som vann så jag hoppade runt haha!!

Sista arbetsdagen imorgon sen har jag en veckas semester, då börjar mitt nya nyttiga liv!

God natt så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0