nani nu

jag är sjukt trött nu ögonen famlar i kors, men jag kan inte slita mig från datorn, jag måste hitta en ny bikini hihi..
Dagen har jag spenderat på stranden med mannen och mina kära systrar =) kvällen bjöd på middag på rumpan bar med systrar och respektive plus ett annat par = parmiddag, haha =)

jag längtar faktiskt till jobbet imorgon, det vart en bra dag idag och det kom massa nya saker (som jag måste spana in) så jag har fullt upp med att hänga om o så imorgon plus att jag jobbar med söt natta =)

nae utgång med hund sen bums i säng, bikini och annat får vänta tills imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

Ja den blir ju ungefär sådär. =) Samma blommor, samma färg..men jag har mer dekorationer i min bukett =)

2009-06-30 @ 23:27:01
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: Emma

Kickar in och säger hej!



Skicka in en badbild på dig och bli länkad i min blogg, du har tills imorgon Lunchtid på dig:)

sov gott!

2009-07-01 @ 22:47:02
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0