300309

måndag kväll igen, vi håller på att laga mat, idag blir det kycklingwok,,mmm njammie. ine bra med nudlar men ändå lite får man synda =)

Idag har det inte hänt så mycket, jag har jobbat, och efter det hämtade robin mig =) ikväll blir det bara till att slappa, jag skall nog till och med festa till det med poopcorn idag =) det är storfavorit här hemma =)
Jag längtar något otroligt till branäs på torsdag, det skall bli så skönt med en mini-semester. det är vi värda tycker jag.

Fick hem deklarations papper idag, vi skulle få tillbaka en hel del, då kan man unna sig lite extra i sommar.
Betalde vår honeymoon igår också, det blir skopelos och skiathos, kommer verkligen bli superbra, nu vill jag bara ha sommar och säga ja till min blivande =)

Köpte en jätte fin tunika/klänning idag, den är verkligen superskön och tunn i kvaliten.
Från sisters 499:-

verkligen dåligt ljus, den är mkt klarare i färgerna i verkligheten..

god kväll på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0