afternoon

har en liten fika paus nu. gött och pausa lite nu på eftermiddagen, samla energi för resten av kvällen =).
Pratade med chefen idag, jag kommer bli drabbad med timmar men det visste jag redan, när detta sker vet vi inte än men det är iaf något som kommer att hände, tråkigt men sant!

ikväll skall jag bara slappa, robin skall till sin bror för att se på hockeyn. så jag skall bara ta hand om mig själv, jag behöver verkigen noppra ögonbrynen och raka benen. Vinterpälsen är kvar!!! scary!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina - tävla om valfri väggtext i min blogg!

tack snälla du!! :-)



haha här är en till med vinterpäls kvar på benen... men det får man väl ha när man redan är gift? hihi!



kram

2009-03-09 @ 16:42:16
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: V

jag har med blivit av med timmar nu... fick reda på det idag, var inte snack om att ngn hos oss skulle bli av med timmar... butikschefen blev med förvånad.. hade 8tim förut nu har jag 5tim. lite surt men men...

2009-03-09 @ 19:23:19
Postat av: Ida

hjälp mig att samla in pengar till något vettigt! Ett endaste klick på reklamen på min blogg hjälper, läs mer på min blogg och se vad jag menar! :) hare bra!

2009-03-09 @ 19:32:32
URL: http://idalundin.blogg.se/
Postat av: Karla

Jaha kollade upp det nu och hittade inte dom :( Hittade din blog när jag läste igenom kommentarerna om kenzas inlägg, den om att bikbok använt "hennes" namn till en kofta för att sälja mer hehe.

2009-03-09 @ 20:49:47
URL: http://alrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0