bitterfitta

ush jag har verkligen ingen energi, dagen började as bra (nästan) jag var glad och solen lyste, nu e det bara svarta moln känns det som.

Först när jag kommer till jobbet säger min chef att han måste sparka mig denna veckan, jag har tre månaders uppsägning och han kanske anställer mig till hösten, vadå kanske? ska jag vänta?
Nej nu är jag bitter en riktig bitterfitta.

Jag vill vara ledig, ledig resten av veckan och ligga under täcket och gråta.

haha kom och tänka på nu, bara för att jag skrev bitterfitta, har ni spanat in nya vecko revyn? dom har värsta fitt-specialen.
jag trodde inte att vi såg så annorlunda ut mellan bena, vissa hade ju värsta hamburgaren såg det ut som nej fy fan
Ni som inte har kollat in nya numret måste göra det, ni får ett gott garv =)

/fnask-ulla


Kommentarer
Postat av: virre

fitt-specialen låter intressant.. haha

2009-03-23 @ 20:47:15
URL: http://veda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tråkigt me dditt jobb :( men fittspecialen blev jag intresserad av!

2009-03-23 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0