desperat av desperate

god morgon.
believe it or not men jag har vart ute och joggat nu på morgonen, var hur trött som helst men jag hade bestämt mig jag skulle ut, jag vill inte va tjock längre haha.

Alla ni som såg DH igår måste ju bara hålla med mig, man fick ju typ tårar i ögonen när carlos hade köpt den fina klänningen till gaby, hon var ju såå ytlig för och var helt perfekt, nu ser hon ju nästan ut som ett träsktroll jämnfört med förr =) ne gaby och susan är helt klart mina favoriter =) kul att bree också kunde släppa loss lite, äntligen kunde hon acceptera att hennes son är gay.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sedan dra till jobbet, hoppas att det har kommit in något nytt, jag e sugen, shoppingsuuuugen =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det kallas öl.. Det på den övre bilden kallas vin. Jag ska specificera mig mer för dig nästa gång..hahahha

2009-03-18 @ 09:07:17
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0