inför kvällen

Nu har vi städat och lagt ut den nya mattan det blev jättefint, härligt med lite färg!

Svärmor och pp (plastpappa som robin kallar honom) skall hit ikväll först blir det att titta på postkodmiljonären inget vi vanligtvis kollar på men det e ju alltid intressant och se på intelligenta (stavas det så?) människor. Efter det blir det ju självklart melodifestivalen.

Sorgligt nog så hejjar jag på af ugglas, hon e cool, hon skiter fan i vad folk tycker och det gillar jag =)
Skall nog inhandla mig en fet godispåse kvällen till ära, jag kan ju inte vara nöjd mig med popcorn och cashewnötter :P

Vi hittade många fina "fotoställen" i gunnebo men det e ju så svårt att se nu e det ju inga löv och vår dag är ju inte förrens 22 augusti.

Antar att det blir någon god take away mat ikväll, jag kan verkligen ingen lust att stå vid spisen, bläk för det.

Kommentarer
Postat av: veronika

intelligent stavas det.. hälsningar svenskläraren

2009-03-07 @ 18:03:58
Postat av: veronika

har uppdaterat stefans blogg.

2009-03-07 @ 19:26:29
URL: http://stefanitalienskvinthund.blogg.se/
Postat av: Anonym

heja af ugglas.. snälla snälla

2009-03-07 @ 21:43:21
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0