sista vardagen på veckan

jahopp då var det fredag igen, jag fattar inte vart tiden tar vägen, men jag lipar inte för det för jag är ledig denna  helgen =)
Igår hade vi det så lugnt på jobbet så vi städade massa, inte så kul men behövligt!
Idag blir det jag och natta, ska bli kul inte för mycket tjöt bara ;) sen efter jobbet blir det att träffa fidde och cissi det var alldeles för länge sedan, det är också dom som ska vara våra toastmasters, vi ska ju inte ha ngt stort bröllop men det är kul och köra på det ändå ;)


våra fina vänner när vi var på semster i turkiet tillsammans =)

ha de bra, jag drar =)

Kommentarer
Postat av: karro

ha en bra helg!:D

2009-03-20 @ 09:58:25
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda ungmamma blogg

oh tack för tipset, vad kostar den?:D sk ain o kika där sen lätt:D

2009-03-20 @ 14:26:25
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0