snacka om väder

jösses vilket väder det var idag, tråkigt att man har jobbat, annars hade jag gått i skogen med nino länge =)
det fick r göra istället han gick elva och kom hem kl fyra haha.

Har precis sätt det nya bröllopsprogrammet på tv, om familjen skulle fixa allt, det var lite kul och man fick lite ideer =)
Igår var R: s lillebror här vi spelade poker och klla på melodifestivalen.
Tråkigt att inte uggla vann, men det hade nog vart svårt att få till den låten bra på engelska.
Marlene tycker jag va bra, jag gillar lite udda låtar=)
Nu är det beck som gäller, har tagit lite sovmorgon imorgon så jag börjar först kl ett, gott de!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2009-03-15 @ 23:32:42
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon! Hoppas att du får en underbar dag!



Kram

/Linnéa :)

2009-03-16 @ 07:09:37
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0