strålande dag

Tjoho idag är jag på humör, jag känner att gnistan har börjat komma tillbaka, kanske bara för att jag ser fram emot en massa saker =).

Jobbar idag, och det bara väller in massa fina varor. Köpa köpa, kanske inte allt men bara en liten fin top kanske. hihi.
Senare ikväll blir det kalas, för robin bror daniel fyller år. Hoppas på tårta ikväll, mmm jag e såld på sötsaker, alldeles för såld. men jag tycker faktisk att jag har lugnat ner mig väldigt mycket.

Men det är inte så lätt att stå emot när godishavet ligger mitt emot, fan ta dom!!! =)

Köss Å hajj

Kommentarer
Postat av: C E L I A ' S bloggliv «

Söt blogg :P

2009-03-31 @ 18:41:24
URL: http://ceeelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0