Veckans planer

Inte så mycket att göra denna veckan, imorgon är jag ledig skönt de. =)
Skulle egentligen tränat idag men vi skippar det, tar en superlång med nino sen istället.

¤Tisdag
   -städa och tvätta
   -möta R i stan, leta skolböcker till honom.
   -träna
   -boka resa

¤Onsdag
   -Jobba

¤Torsdag
  -Jobba
  -Träna

¤Fredag
  - Jobba
  -Kvällsmys

Ledig hela helgen sen, super skönt, på lördag skall vi på bröllopsmässa, kållereds församling har bjudit in alla som gifter sig i kållereds kyrka under 2009, skall bli intressant med lite olika låtar och dom komer även ha en visning med buketter =)


jahopp jag hade ju tänkt lägga upp en fin blombild men den ville självklart inte funka, fuck offf bitches



Kommentarer
Postat av: Anonym

japp skall också ut med hunden nu.. skall möta P efter bion... låter trevligt med bröllopsmässa.. jag jobbar tors-sön denna vecka... men är ledig en massa nästa vecka... snart är det BRANÄS!! tjoho!!

2009-03-16 @ 21:42:43
Postat av: Anonym

glömde en sak... jag vill hjälpa till med era bröllopsplaner på nått sätt, p är ju såååå trög så får hjälpa er lite istället :P

Har en massa funderingar kring dina smycken på den stora dagen... ett pärlhalsband kanske?? Kolla in kaplans auktioner, sjukt fina grejer på auktion för inga pengar... har hittat flera ringar jag vill ha...

2009-03-16 @ 21:44:52
Postat av: Anonym

Ville bara önska dig en riktigt godmorgon och en härlig tisdag! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-17 @ 06:54:22
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas ni hittar en bra resa idag. I morgon e det vi.. oj vad roligt. Jag ska även jobba på fredag. Jippi.. ha en skön dag i solen miffo.



Love

2009-03-17 @ 11:41:01
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0