vilda matilda

puuh kom precis hem från lite träning var på afrodans och ett skivstångspass med  min mor och syster, afrodansen var verkligen kul varken jag eller min mamma har ngn känsla i kroppen stela som pinnar, haha det blev en hel del garv. Så jag fick titta åt ett annat håll haha

Funderar på att även skaffa ett kort där med men det känns lite onödigt fan 300 spänn extra i månaden, skall höra med robin vad han tycker, för han vill väl ha en slank och fin flickvän?!

ikväll blir det desperate housewife, det är ju sååå himla bra, men först lite kvällsmat, fil med musli.


natti natti


Kommentarer
Postat av: anna

hejje carro



kollade in din blogg lite här på natta kvisten..

oj va fint du kan:)



ha de bäst mami anna

2009-03-18 @ 01:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0