3/4 av dagen..

.. har nu gått.
Jag var hos frissan imorse vid nio, tog bara det ytterst mina lilla som behövdes, kan inte säga att jag är nöjd men inte heller missnöjd =)
Efter det blev det småstäd här hemma, röjde undan massa jackor och skit sen bar det av till göteborg, robin köpte fina ray ban solbrillor och jag en tischa. Fika fick det också bli, köttbullekällaren =) Mums, ingen middag för vår del idag, det får bli nattamacka istället. Har städat som en liten apa här hemma idag, vår säng väger typ 3000 ton så jag har typ inte dammsugit bakom den på två år, där var det ganska mycket hundhår om man säger så. bläää för det =(

Om en stund skall vi sparka boll med robins kusin, hoppas jag inte får träningsvärk. Sist vi spelade fick jag värk i armarna dagen efter, hur fasen kan man få det?

tjo så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0