fredag - lördag

igår vart det jobb hela dagen sen kom min mor och hämtade mig så käkade vi hos dom, blev några glas vin till det. Märkte att kroppen var helt slut efter denna veckan, räckte med en mun sen var jag på lyset typ haha
Efter maten drog vi hem igen för att möta upp Daniel och Petra på stan. Bitter fick det bli, där har dom världens godaste strawberry daiquri njammie..

Eftersom jag slitit så denna veckan unnade jag mig en jeansklänning igår. Den skulle jag ju självklart slänga på mig med en gång. Man kan inte ha bh till den utan man får va tuttlös som jag kallar det. I all hast glömde jag i alla fall min bh på jobbet. den ligger slängd över kassaskåpet. trevligt. En svettig målarbh haha..

Idag har vi vart i sisjön och solat, jag badade till och med =) inte så farligt kallt ändå.
Robin är på femkamp just nu, skönt att vara själv här hemma, egentid var jag i stort behov utav =)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0