helt slut

idag har vart en lååång och jobbig dag
Jag var på jobbet redan kvart i nio för att börja måla, hela dagen har vi målat jag är fanemig helt slut kom inte ifrån jobbet förräns halv åtta. Efter det fick jag åka och hämta robin som hade spelat match dom vann idag igen och han lade mål idag igen, duktig kille =)

Imorgon skall jag vara på jobbet kl åtta för att förstätta måla, får väl se om man jobbar över imorgon igen, men man vill ju bli färdig. Jag har verkligen dåligt tålamod när det gäller sådanna saker. Jag vill att det skall bli klart med en gång. kanske därför jag sölar så mycket haha.

Nu skall jag lägga mig så att jag är utvilad imorgon. Sov som en liten pissråtta inatt, robins kusin anderas var här och spela kort jag tror att han åkte halv sju imorse. Då la robin säg och jag gick upp en timme efter det. Under tiden dom spelade sov jag och jag pratde tydligen i sömnen haha dom hade till och med gårr ut en svämng och jag har inte ens märkt att robin har frågat om han skulle låsa, jag hade bara snäst av honom haha.

natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-05-27 @ 22:21:17
URL: http://anchaals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0