kort dag och lång kväll

Jag slutade ungefär halv fyra idag, det var gött med lite extra ledig tid =) då gick jag till frissan för att boka tid, fick en redan imorgon =) det var verkligen dags, sist jag klippte mig var den 2 december. hihi

Det känns som om dagen efter jobbet har varit jäääätte lång, när jag kom hem pyssla jag lite sen började jag laga mat har även hunnit med en löprunda plus desperate housewife. det får man ju inte missa!

Idag kom även våra inbjudningskort hem, jättefina.
Skall in till stan imorgon för att komplettera dom lite måste köpa tunna sidenband till bubblorna med =)
När jag ändå var på stan förrut passade jag på att kolla bukett men fasen vad dyra dom e, 1200 spänn för några blommor. Ush ingen kul utgift, men men vill man vara fin får man lida pin ;)

Imorgon blir det storstäd här hemma, det ser ut som faaan, jag mår verkligen psykiskt dåligt när det är stökigt.
Robin hade ju självklart inte plockat undan något jo han hade slängt två tröjor i tvättkorgen, bra jobbat =)
Så han får allt hjälpa till imorgon han med.

Nu är det promenad som väntas sen sängen.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0