ledig dag mitt i veckan

Idag har jag vart ledig och inte gjort ett piss! Jo vi gick på mölndalstorg en sväng jag köpte en klänning och en bikini, jätte söt men volanger på =) Robin tyckte att jag såg ut som ett litet barn haha.

Eftermiddagen har bara flugit förbi robin kom precis hem från sin korp-match, han hade stått i mål och höll nollan. Dessutom la han ett mål på straff (han ville att jag skulle skriva det) jag tycker i alla fall att han var duktig. Jag såg i och för sig inte matchen men ändå. Själv var jag hemma och sydde klart min klänning som jag påbörjade för 1½ vecka sedan, den blev kanon. Men det är svårt att sy runt tuttarna, svårt att sy tyget "runt". Kankse att jag visar upp den här någon dag, vi får se.

Nu råkade jag trycka på en konstig knapp någonstans. bokstäverna på min skärm är just nu kanske strl 40. jaja det löser sig.

nu är det sängen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0