Lunch

mm nu är man mätt och belåten lunchen idag bestod av kokta morötter avokade och keso. hård bantning här ja haha.
Jag har faktiskt vart duktig denna veckan jag har tränat söndag, måndag, tisdag och onsdag. Riktigt stolt över mig själv, men om det är som vanligt kommer det att ta slut på tränandet snart. Varför är det så? varför är det bara kul i början?
Jag tröttnar nog för jag tror att jag skall bli smal på tre dagar haha.

Idag har jag inga planer jag hoppas att regnet skall försvinna iaf.
Jag hittade världens finaste klänning i staden igår dessvärre var den slut i min storlek har nu ringt runt och letat efter den men det är sluuuuuuut =(
Jobbigt när man känner att man måste ha! MÅSTE HA!
Visserligen så är den väldigt dyr så det är nog bäst för plånboken att jag inte hittar den :P

tack o hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Trist att banta när det finns så mycket gott! Men du är duktig, träna inte för mycket bara!

2009-05-07 @ 14:26:15
URL: http://mialind.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0