Semester-måndag

ojdå vad dålig uppdatering! Vi har vart ute hos mor o far hela helgen, jag måste ju säga, VAD HÄNDE MED MELODIFESTIVALEN? eller aa i alla fall grekland, vad hände jag fattar ingenting en slaskig enrique som flasha magen i alldeles för kort magtröja. jaja Norge tycker jag va bra i alla fall, men sverige fick inte ett rättvisst resultat.

Gårdagen spenderade vi med att kolla bilar, det är ju en hel djungel, vi får väl se vad det blir men vi har i alla fall bestämt att det inte blir en ny bil. hihi

Idag har jag jobbat och efter jobbet kom mamma och hämtade mig för hon hade tränat, alltså skall vi sova här i natt igen. det känns som om man har semster när man är här, maten står på bordet och man slipper städa  =) Robin vill vara här hela veckan men jag får ruskigt ont i min rygg av min systers säng. Så jag vill hem imorgon.
Imorgon jobbar jag dessutom bara halvdag så jag slutar vid tre-fyra =)

Nu är det ballar av stål på tv, det är sjukt kul =)
Natti
Borta bra men hemma bäst <3

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud

jag är halvgrek, och till och med jag skämdes för greklands bidrag :P

2009-05-19 @ 11:50:59
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0