depp depp deeeepp

jag och R har verkligen hamnat i en deppfas. Inte mellan oss utan allt annat kan man väl säga. R:s mormor är riktigt dålig och ligger på sjukhus mitt i allt också =(
Lite lite ljus har det vart idag för på min lunchrast var jag på en liten mini intervju på Jaktia här i kållered, spännande!! jag gillar mitt jobb som jag har idag men när man vet att timmar kommer att ryka. Spännande att kanske få prova något nytt. Jag har ju trots allt vart här i snart fem år. Hoppas hoppas =)

idag har vi kvällsöppet för att "fira" att julhandeln har börjat så vi har öppet till 20 idag! wehooooo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej C! hoppas dagen går bra utan mig på jobbet,sitter nu hemma med lite ångest över hur mycket pengar som "försvann" i Ullared,jaja det kommer nya snart igen! Ha det gött! kram kram

2009-11-27 @ 15:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0