hej alla glada!

ja ännu en helg har passerat utan att jag har bloggat!
I lördags hade vi syskon myskväll här hemma med respektive. God mat och lite spel ( ingen var intresserad av spelat men ändå) och självklart firade vi fars dag igår.

jag skulle verklgen behöva lite semester, det skulle vara skönt att åka på en resa i typ två veckor och när man kom hem igen så var allt toppen. Jag är verkligen i en svacka just nu jag stör mig på allt och alla. Jag kanske skall göra som björnen och gå i ide under hela vintern. det låter bra =)

För att sätta guldkant på tillvaron så sprang jag till hm på min lunch och införskaffade lite nya underkläder ( hoppas mannen blir glad =P ). dessutom skulle jag vilja slänga hela min garderob. känns som om inget av det egentligen är min stil. Kanske lite men mycket är bara kraffs, känns det som! Blä blä Kan någon ge mig en miljon, så jag kan slänga allt? hihi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0