hellre en paj i ugnen än en paj ugn.

idag har jag bara unnat mig att ligga och dega, först åt jag frukost med mannen och gick med nino. efter det låg jag i sängen fram tills dess att klockan var två haha. Sen fick jag städa och plocka lite här hemma, och under tiden satt sötnosen ute på vårt berg och spanade, jag fick världens finaste bild på honom. får lägga upp den sen =) efter det gick jag en jättte långis med nino. Nu har vi precis ätit kycklingpaj och nu väntar vi på ananaspaj som är i ugnen =) kladdkakan igår var det äckligaste jag någonsin ätit fy fan, den gick inte att äta =( hittade ett konstigt recept på arla, utan mjöl och 4 ägg i. vad ni än gör, baka den inte!!!!!!!!

Nu skall vi snart hem till mor och far med pajen för att se på desperate housewife =)

pusssis

Kommentarer
Postat av: Sväris

Gottegrisar......!!

2009-11-18 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0